Betalen & Bezorgen

Betalen:

Betaalmogelijkheden:

U kunt bij ons betalen met iDeal, Paypal, en door een directe overboeking naar onze rekening. Voor al het betaalverkeer behalve een directe overboeking naar onze rekening worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden voor U berekend tijdens het bestelproces.

Ophalen in de winkel:

Wilt U een artikel ophalen in de winkel kiest U bij het betalen dan voor “Betalen bij halen” en maak de order af. Wij leggen het artikel dan voor U apart en sturen U een mail zodra het kan worden opgehaald. 

Nationale Entertainmentcard 

U kunt bij onze webwinkel ook betalen met de Nationale Entertainmentcard. U selecteert dan de betaalmethode “vooraf overmaken” en klikt op “bestelling afronden”. Geef na het invullen van uw gegevens in het opmerkingenveld onderin het 19-cijferige kaartnummer (onder de barcode) van de kaart en ook de 6-cijferige code onder de kraslaag. Zodra wij dan het saldo van Uw kaart hebben afgeboekt sturen wij de artikelen op. Als er tegoed overblijft op Uw kaart blijft dat natuurlijk staan. Mocht U te weinig tegoed op Uw kaart hebben staan dan nemen wij contact met U op.

Velvet bon / VVV Bon:

U kunt bij onze webwinkel ook betalen met de VVV Bon of de Velvet Cadeaubon. U selecteert dan de betaalmethode “vooraf overmaken” en klikt op “bestelling afronden”. Geef na het invullen van de gegevens in het opmerkingenveld onderin aan dat U wilt betalen met een VVV bon of Velvet Bon (of combinatie) en stuur deze met het ordernummer van Uw bestelling naar: 

Pop-Eye/Velvet Music

Boterstraat 10

1811HP Alkmaar 

Zodra wij de bonnen hebben ontvangen gaat Uw bestelling op de post.

Bezorgen:

Levertijd:

Wij versturen alle artikelen met Post NL. Zij bezorgen van maandag t/m zaterdag.

Ook bieden wij de mogelijkheid om voor  Post NL Checkout te kiezen (dit geldt alleen voor pakketpost!). Hiermee kunt U zelf bepalen wanneer U de artikelen wilt ontvangen. U kiest dan zelf een dag, tijd en locatie waar de bestelling kan worden afgeleverd.

Als een artikel bij ons niet op voorraad dan zit er normaal een levertijd op van 2 tot 7 werkdagen. Artikelen die geimporteerd moeten worden uit bijvoorbeeld de VS of Japan zullen een langere levertijd hebben. Wij proberen dit bij een bestelling dan ook zo goed mogelijk naar U te communiceren. 

Als U meerdere artikelen bij ons bestelt streven wij ernaar om Uw bestelling pas af te sturen zodra deze compleet is. Mochten de levertijden van diverse artikelen ver uiteen liggen splitsen wij de bestelling op zodat U zo snel mogelijk Uw bestelling binnen heeft.

Verzendkosten:

De verzendkosten binnen Nederland worden automatisch in de winkelwagen berekend afhankelijk van de grootte en het gewicht van het artikel. Let U er wel op dat als U CDs/DVDs/Cadeaubonnen koopt U kiest voor de verzendoptie “Briefpost NL” en bij LPs (ook i.cm. CDs) U kiest voor “Pakketpost NL”. Dit omdat anders de verzendkosten verkeerd berekend worden.

Verzendkosten buitenland:

Momenteel staat in onze webwinkel alleen de mogelijkheid om naar België, Duitsland of Luxemburg te sturen. Mocht U vanuit een ander land willen bestellen neem dan contact met ons op zodat wij de verzendkosten voor U kunnen berekenen.

Verpakkingsmateriaal:

Wij verzenden onze CDs en DVDs in een bubblewrap envelop om beschadiging te voorkomen. 

Ons vinyl wordt in een speciale recordmailer verstuurd en wij verstevigen het pakket  met kartonnen tussenschotjes en bubbelwrap. In principe sturen wij ons vinyl gesealed op maar mocht U liever hebben dat wij de plaat uit zijn hoes halen om ringwear (de ronde afdruk die je veelal bij oudere platen in de hoes ziet ingedeukt) te voorkomen dan doen wij dit voor U. Let er wel op dat een plaat alleen gertourneerd kan worden als deze nog gesealed is.

Defecte artikelen:

Als U een bestelling van ons ontvangt en de geleverde artikelen zijn zichtbaar defect neem dan even contact met ons op door ons te bellen of een e-mail te sturen. Wij accepteren defectmeldingen alleen binnen 7 kalenderdagen. Als U het defecte artikel naar ons toestuurt sturen wij zodra deze is ontvangen U een nieuw exemplaar toe. Stuurt U a.u.b. nooit iets retour zonder eerst contact met ons op te nemen. De verzendkosten zowel voor het retoursturen als het vervangende artikel zijn voor onze rekening.

Retourneren:

Er zal nooit restitutie van geld plaatsvinden. U kunt U artikel ruilen voor een ander artikel of een tegoedbon om deze later bij ons te besteden. Mocht U een artikel willen retourneren neem dan binnen 7 kalenderdagen met ons contact op. Zodra het artikel bij ons binnen is sturen wij U een tegoedbon of het door U uitgekozen andere artikel toe. De verzendkosten voor de retourzending en het nieuwe artikel zijn voor Uw rekening.